Dlaczego warto postawić na usługi call center?

Znakomita większość przedsiębiorców prowadząc swoją firmę stawia w pierwszych miesiącach jej działalności na tradycyjne metody promocji produktów i usług mowa przede wszystkim o reklamie zewnętrznej zwanej outdoor –ową. W głównej mierze stanowią ją potykacze umieszczane przed wejściem do siedziby firmy lub też wszelkiego rodzaju szyldy reklamowe czy maszty (w przypadku zakładów produkcyjnych). Jednak firma może zacząć sprzedawać od razu jak tylko powstanie. Kiedy ma na to szansę?

Dlaczego call center?

Tą możliwość dają profesjonalnie przygotowane call center. Dzięki nim właśnie, przedsiębiorca zlecając usługę telemarketingową firmie zewnętrznej może docierać do klientów o wiele szybciej i znacznie efektywniej niż mógłby przypuszczać. Co więcej – w trakcie prowadzonych rozmów telemarketer nie tylko opowiada o produktach znajdujących się w ofercie. W trakcie jej trwania odpowiada na pytania klienta i jednocześnie rozwiewa jego wątpliwości by w konsekwencji (bez nachalności) przekonać potencjalnego nabywcę do dokonania zakupu.

Co zyskuje klient?

Profesjonalne call center jest jednak czymś więcej. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom, przeznaczonym specjalnie do sprzedaży za pomocą telefonu, firma klienta zyskuje nawet kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży w skali całego miesiąca. A jeżeli dodamy do tego zadowolonych klientów, którzy nie tylko kupili produkty ale polecili je znajomym, możemy powiedzieć z całą stanowczością, że call center i usługi przez nie świadczone stanowią idealne dopełnienie pozostałych kanałów sprzedażowych. Co ważne – zlecając usługi call center klient nie odpowiada za zgodność z prawem uzyskania bazy danych klientów. Odpowiada za nią firma telemarketingowa której została zlecona usługa telesprzedaży. Dlatego też warto zaryzykować i spróbować sprzedawać poprzez kanał telefoniczny. W większości przypadków telemarketing przynosi spektakularne efekty o ile tylko będziemy współpracować z firmą cieszącą się pozytywnymi opiniami klientów którzy już wielokrotnie korzystali z tego rodzaju usług za jej pośrednictwem. Obecnie rekomendacje są najlepszym sposobem na wybranie kontrahenta z którym będziemy długofalowo współpracować.

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *