Jak podnieść skuteczność sprzedaży?

Sprzedaż jak łatwo się zorientować jest obecnie jednym z najlepiej opłacanych zawodów. To właśnie sprzedawcy zarabiają najwięcej gdyż od sprzedanego produktu lub usługi otrzymują stosowną prowizję. Jednak sprzedawca sprzedawcy nie równy. Jeden ma lepsze wyniki, drugi gorsze. W jaki więc sposób można podnieść skuteczność osób które mają niski współczynnik sprzedanych produktów/usług w porównaniu ze swoimi …

Jak podnieść skuteczność sprzedaży?Read More »

Profesjonalna obsługa klienta – jaka powinna być?

Zapewnienie rynkowego sukcesu firmie wbrew temu jak zwykło się sądzić zależy przede wszystkim od zaproponowania za produkt lub usługę niższej niż konkurencja ceny. Obecnie trend ten traci jednak na znaczeniu. Klienci są coraz bardziej wymagający i przekonanie ich do zakupu właśnie naszych wyrobów jedynie ceną nie niesie za sobą tak dobrych efektów jak jeszcze kilkanaście …

Profesjonalna obsługa klienta – jaka powinna być?Read More »

Zdobycie uwagi klienta

Sprzedaż telefoniczna dla wielu początkujących sprzedawców jest dosyć trudną sprawą. Wszystko dlatego, iż w centrach telefonicznej obsługi klienta pracują osoby za mało doświadczone zawodowo. Ich szkolenie przygotowawcze do pracy w roli telemarketera nie trwa bowiem dłużej niż 3 – 4 miesiące i odbywa się głównie na zasadzie terminowej umowy o pracę podczas której osoba taka …

Zdobycie uwagi klientaRead More »

Marketing telefoniczny – czy zawsze wystarczy?

Sprzedaż produktów lub usług odbywa się poprzez wiele różnych kanałów. Dotychczas najpopularniejszy z nich – sprzedaż tradycyjna powoli odchodzi do lamusa. Zastępuje ją coraz bardziej skutecznie marketing telefoniczny. Czy jednak sprzedaż przez telefon będzie w stanie całkowicie wyprzeć w przyszłości tradycyjny model sprzedaży?

Brak zainteresowania produktem – co robić?

Praca telemarketera nie należy do najłatwiejszych. Każdego dnia, nawet kilkanaście razy dziennie spotyka się on z odmową przeprowadzenia rozmowy. Nawet po kilku sekundach od rozpoczęcia kontaktu. Otwarcie rozmowy, przedstawienie się i zaproponowanie rozmowy dla wielu osób, szczególnie dopiero co rozpoczynających pracę w telemarketingu stanowi naprawdę duże wyzwanie. Jak sobie radzić w takiej sytuacji? 

Partnerstwo w biznesie i usługi call center

Prowadzenie działalności gospodarczej to ogromne wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy bez wyjątku. I choć osoby, które prowadzą swój biznes z powodzeniem od kliku lat i są jak bardziej doświadczeni w kwestiach biznesowych niż osoby dopiero co stawiające swoje pierwsze biznesowe kroki to jednak w żądnym z tych przypadków nie ma pewności co tego, że firma zawsze …

Partnerstwo w biznesie i usługi call centerRead More »

Usługi call center – dla kogo?

Prowadzenie nawet niewielkiej firmy handlowej wymaga od jej właściciela wielu wyrzeczeń oraz dysponowania czasem którego tak naprawdę nie ma. Samo dotarcie do klienta z ofertą to dopiero połowa sukcesu. Można to osiągnąć bez większych trudności poprzez reklamę zamieszczoną w lokalnej prasie lub telewizji. Zawsze ktoś ją zobaczy. Ale czy dokona zakupu to już inna sprawa. …

Usługi call center – dla kogo?Read More »

Klient chce szczegółów

Zachęcenie klienta do zakupu usługi bądź towaru nie jest prostą sprawą. Przekonanie go do tego, że to właśnie nasz produkt jest lepszy niż ten, który firmuje konkurencja często graniczy z przysłowiowym cudem. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Jak przekonać opornego potencjalnego klienta do tego, żeby poświęcił nam trochę więcej niż minutę na rozmowę? 

Stres w call center – powody i jak sobie radzić?

Osoby pracujące w telefonicznej obsłudze klienta lub bezpośredniej sprzedaży telefonicznej każdego dnia zderzają się z sytuacjami wywołującymi u nich frustrację i stres. A to z kolei prowadzi pogorszenia wyników sprzedaży a tym samym niezadowolenie szefa i częstą rotację pracowników – zwolnienia tych którzy sobie nie radzą i nie realizują planów sprzedaży. I choć stres w …

Stres w call center – powody i jak sobie radzić?Read More »

Poznaj potrzeby klienta

Znajomość własnej branży i konkurencji nie zawsze będzie dawało oczekiwany efekt w postaci zwiększenia sprzedaży sygnowanego naszą marką produktu. Klienci są coraz bardziej wybredni. Poszukują czegoś, czym dany produkt będzie wyróżniał się na tle konkurencji. I choć zadanie to nie należy do najłatwiejszych, to jednak zawsze znajdzie się coś, co wyróżni daną markę na tle …

Poznaj potrzeby klientaRead More »